Podnikatel, tzv. OSVČ – osobám samostatně výdělečně činným nabízím vedení daňové evidence a mzdové agendy. V případě zájmu můžu nabídnout i podvojné účetnictví. Povinnost vést podvojné účetnictví je až v případě, pokud Váš obrat přesáhne 25 milionů za rok.
Používám účetní program MONEY S3 a patřím tak mezi 20 000 uživatelů tohoto software.
DAŇOVÁ EVIDENCE
- Účtování pokladních dokladů, bankovních výpisů, faktur vydaných a přijatých
- Zpracování faktur vystavených v aplikaci iDoklad
- Závěrky dle dohodnutého rozvrhu
- Zpracování podkladů pro podání silniční daně
- Zpracování podkladů pro DPH (přiznání, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení)
- Zpracování daňové evidence střediskově / zakázkově
- Konzultace k hypotetickým účetním případům
- Roční závěrka daňové evidence, vyplnění výkazu o příjmech a výdajích a výkazu o majetku a závazcích
- Zpracování podkladů k přiznání k dani z příjmu, v případě potřeby zajistíme konzultaci u daňového poradce
- Kompletace dokladů, sestav pro archivaci
MZDOVÁ AGENDA
- Přihlášky zaměstnanců, registrace zaměstnavatele
- Příprava Prohlášení poplatníka z příjmů daně z příjmů fyzických osob
- Zpracování měsíčních mezd, příkazy k úhradě (i v ABO formátu pro import do banky), výplatní lístky, sestavy s přehledy mezd a pojistného, zákonné pojištění odpovědnosti
- Elektronické podávání přehledů na OSSZ/ZP na základě plné moci
- Zpracování ročních vyúčtování daní (srážkové, záloh na daň ze závislé činnosti)
- Příprava/podávání ELDP zaměstnance
- Vyplňování/poskytování údajů do různých potvrzení na žádost zaměstnance
- Konzultace k vývoji mzdové problematiky, teoretické zpracování mezd (např. pro rozpočty atd.)
- Zpracování dohod o provedení práce, dohod o pracovní činnosti
- Vystavení potvrzení o zaměstnání při ukončení, odhlášky zaměstnanců, potvrzení o průměrném výdělku
Začínáte s podnikáním nebo tuto možnost teprve zvažujete?
Můžeme Vás provést celým procesem od založení živnosti až po registraci k DPH.
Poradíme Vám i s tím, jak to je s hlavní činností, vedlejší činností a zálohami na zdravotní a sociální pojištění.